Kansallismuseo tunnus

Museokauppa  |  Kokous- ja juhlapalvelut  |  Medialle  |  Yhteystiedot  |  Kysy museolta  |  Palaute  | 
Kulttuurikummit  |  Kansallismuseon ystävät

På svenska  |  In English



Lehdistökuvia


Nämä kuvat on tarkoitettu vain tiedotusvälineiden käyttöön. Julkaistaessa on mainittava valokuvaajan nimi. Muu käyttö on kielletty.

Klikkaa kuvaa niin saat sen ladattavaksi.

Pressbilder


Dessa bilder är avsedda endast för massmedia. Vid publicering bör nämnas fotografens namn. All annan användning är förbjuden.

Klicka på bilden för att ladda den.

J/m Tarmo  jään reunaan pysähtyneenäJ/m Tarmo jään reunaan pysähtyneenä Uuraan edustalla kevättalvella 1929. Kuva: Suomen merimuseon kuvakokoelmat. (SMK92008:11).
I/B Tarmo har stannat vid isens kant utanför Trångsund vårvintern 1929. Bild: Finlands sjöhistoriska museum (SMK92008:11)
Tarmo vaurioitui pahoin talvisodassaTarmo vaurioitui pahoin talvisodan pommituksessa tammikuussa 1940. Tuolloin alus korjattiin Helsingin Hietalahdessa. Kuva: Suomen merimuseon kuvakokoelmat.  (SMK92008:27).
Tarmo skadades svårt under en bombning under vinterkriget i januari 1940. Då renoverades fartyget i Sandviken i Helsingfors. Bild: Finlands sjöhistoriska museum (SMK92008:27)
Tarmo töissä 1930-luvun alussaTarmo murtamassa jääkenttää Helsingin edustalla. Kuva: Suomen merimuseon kuvakokoelmat.  (SMK92008:19).
Tarmo bryter isfältet utanför Helsingfors. Bild: Finlands sjöhistoriska museum (SMK92008:19)
Tarmo jäisellä merellä.Tarmo jäisellä merellä. Kuva: Suomen merimuseon kuvakokoelmat.  (SMK98029:28).
Tarmo ute på fruset hav. Bild: Finlands sjöhistoriska museum (SMK98029:28)
Tarmo, voimakkain ja tehokkain murtajaTarmo oli 1900-luvun ensimmäisten vuosikymmenten voimakkain ja tehokkain murtaja. Kuva: Suomen merimuseon kuvakokoelmat.  (SMK97021:3).
Tarmo var den kraftigaste och effektivaste isbrytaren under 1900-talets första decennier. Bild: Finlands sjöhistoriska museum (SMK97021:3)
Tarmon telakointiTarmon tulo Suomenlinnan telakalle marraskuussa 2016. Kuva: Soile Tirilä, Museovirasto.
Tarmos ankomst till Sveaborgs varv, november 2016. Bild: Soile Tirilä, Museiverket.
Tarmon potkuri ja peräsinPotkuri ja peräsin uudessa maalissa. Kuva: Juha Puustinen, Suomen merimuseo.
Nymålad propell och roder. Bild: Juha Puustinen, Finlands sjöhistoriska museum.
Tarmo lähes valmiinaTarmo lähes valmiina palaamaan Kotkaan. Kuva: Alfons Håkans.
Tarmo nästan redo att återvända till Kotka. Bild: Alfons Håkans.