01 Web Seurasaari Sanna Lehto001

Seurasaaren ulkomuseon ja Seikkailutaidekoulun kesäleiri kesäkuussa

Kesäinen Seurasaari museotaloineen on lapsiperheiden suosima vapaa-ajanviettopaikka. Kesällä 2022 Seurasaaren ulkomuseo järjestää yhteistyössä Seikkailutaidekoulun kanssa lapsille oman kesäleirin 6.-10.6.2022. Seikkailutaidekoulu on taidetta, leikkiä ja liikettä yhdistävää pedagogiikkaa. Ilmoittautuminen leirille alkaa tiistaina 22.3. klo 8.00.

Tervetuloa viettämään jännittävä kesälomaviikko ulkoillen ja taiteillen Seurasaaressa!

Seurasaaressa järjestetään 7-12-vuotiaille suunnattu päiväleiri yhteistyössä Seikkailutaidekoulun kanssa. Seikkailutaideleirillä leikimme, retkeilemme ja teemme seikkailuretkiä yhdessä Seurasaaressa. Tutustumme Seurasaaren museokohteisiin ja luontoon ja teemme ulkona monenlaisia taideteoksia eri tekniikoilla.

Leirillä tutustumme Seurasaaren museorakennusten arkkitehtuuriin ja pääsemme oppaan johdolla museokierrokselle. Ulkomuseon innoittamana teemme oman pienoiskylän. Opettelemme myös erilaisia majanrakennustekniikoita, aarrekartan piirtämistä ja muita seikkailutaiteen tekniikoita.

Seikkailutaiteessa yhdistyy kuvataide, ulkona liikkuminen ja ympäristön tutkiminen leikillisillä seikkailuretkillä. Seikkailutaideleiri sopii monenlaisille lapsille!

Seikkailutaideleiri toteutetaan koronaturvallisesti. Leirin opettajat ovat Seikkailutaidekoulusta ja päteviä kuvataideopettajia (TaM).

Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Leirin tiedot:

• Kesäleiri ma-pe 6.-10.6.2022 klo 9-15
  • Hinta 170 €. Leirin hintaan sisältyy lounas (Elwira Catering). Kysymme allergiatietoja ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Sopii lapsille, jotka ovat käyneet ensimmäisen luokan (7-12-vuotiaille)
  • Ilmoittautuminen alkaa tästä linkistä tiistaina 22.3. klo 8.00

Yhteystiedot: