Kesäleirin tunnelmia 2017

Sukellus Suomen historiaan -päiväleirit ovat täällä!

Kesän mahtavimmat leirit ovat nyt varattavissa! Sukellus Suomen historiaan on koululaisten päiväleiri, jolla tutustutaan Suomen historiaan yhdessä tekemällä, leikkimällä ja oppimalla.

Viisipäiväisen leirin aikana sukelletaan Suomen historian eri aikakausiin yhdessä tekemällä ja oppimalla. Ohjelmassa on opastuksia, työpajoja, pelejä, ja tekemistä entisajan tyyliin. Jokaiselle päivälle on luvassa erilaista puuhaa liittyen Kansallismuseon näyttelyihin ja suomalaisiin perinteisiin.

1. Leiri: 4.6. – 8.6.2018  Ilmoittaudu tästä
  2. Leiri: 11.6. – 15.6.2018 Ilmoittaudu tästä

Ohjelma maanantaista perjantaihin klo 9–16 Kansallismuseossa ja museon puistossa. Leiri on suunnattu 7 –10 -vuotiaille. Leiri on lapselle onnistunut, kun hän osaa lukea ja toimia ryhmässä.

Leirin hinta 165€ sisältää ohjelman ja materiaalien lisäksi lämpimän ruuan sekä välipalan.

Ilmoittautumiset viimeistään 29.4.2018.

Lisätiedot: Museolehtori Hanna Korhonen, p. 029 533 6464 (klo 9-15) tai hanna.korhonen@kansallismuseo.fi