Kansallismuseon ja Osuuskauppa Suur-Savon yhteistyö jatkuu Olavinlinnassa

Osuuskauppa Suur-Savo jatkaa Suomen kansallismuseon ravintola- ja kahvilapalvelujen kumppanina Olavinlinnassa myös tulevina vuosina. Uusi Museoravintola Olavinlinna suosii lähiruokaa sekä paikallista ruokakulttuuria ja vahvistaa Olavinlinnan asemaa yhtenä nostalgisen Suomi-matkailun pääkohteista.

”Olavinlinnalla on hyvät kokemukset mainiosti sujuneesta yhteistyöstä Osuuskauppa Suur-Savon kanssa edeltäviltä vuosilta. Nyt voimme jatkaa yhteistyön syventämistä heidän kanssaan ja kehittää yhteistyössä linnan toimintaa ja tapahtumallisuutta. Olavinlinna on Itä-Suomen matkailun kärkikohde, ja ravintolalla on merkittävä rooli niin museokävijöiden, Savonlinnan Oopperajuhlien vieraiden kuin muihin tapahtumiin osallistujienkin asiakaskokemuksessa”, kertoo intendentti Jouni Marjamäki.

”Osuuskauppa Suur-Savossa otettiin innolla vastaan tieto, että saamme jatkaa Olavinlinnan ravintoloitsijana. Meillä on takana erittäin hyvin sujunut yhteistyö Kansallismuseon ja tapahtumajärjestäjien kanssa, josta on hyvä jatkaa Olavinlinnan ravintola- ja tapahtumapalveluiden kehittämistä. Meillä on jo avattuna myyntikanavat tulevan kesän Oopperajuhlien tarjoiluille ja tulemme heti ensitöiksemme kontaktoimaan Olavinlinnan tiloja varanneet henkilöt. Tarkoituksenamme on tehdä yhdessä Kansallismuseon ja tapahtumatuottajien kanssa Olavinlinnasta ympärivuotinen elämyskeskus”, toteaa Osuuskauppa Suur-Savon matkailu- ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja Kai Nurmi.

Juhla- ja kokousasiakkaille Museoravintola Olavinlinna avaa ovensa jo huhtikuun 2018 alusta alkaen. Kaikille museokävijöille ravintola avautuu 1.5.2018.

Lisätietoja:
Kansallismuseo, intendentti Jouni Marjamäki, jouni.marjamaki@kansallismuseo.fi, puh. 0295 33 6344
Osuuskauppa Suur-Savo, matkailu- ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja, Kai Nurmi, kai.nurmi@sok.fi, puh. 0400 942 141