Mannerheimintien remontti alkaa – tarkastathan reitit Kansallismuseoon

Mannerheimintien peruskorjaus tuo muutoksia tuttuihin reitteihin ja liikennejärjestelyihin myös Kansallismuseoon saavuttaessa.

Mannerheimintien peruskorjaus muuttaa tuttuja reittejä Kansallismuseoon. Raitiolinjat 4 ja 10 sekä bussilinjat 63, 212, 213 ja 400 siirtyvät kulkemaan Runeberginkatua Mannerheimintien sijaan. Samalla "Kansallismuseo-pysäkki" poistuu käytöstä. Muut bussilinjat säilyvät Mannerheimintiellä.

Moottoriajoneuvojen läpiajo säilyy koko urakan ajan, mutta käytössä on yksi ajokaista kumpaankin suuntaan.

Työt aiheuttavat muutoksia myös tuttuihin kävelyn ja pyöräilyn reitteihin. Kiertotiet opastetaan kadulla.

Lisätietoja:

• HSL:n reittiopas: HSL.fi

• Mannerheimintien työmaan eteneminen: www.manskunkatutyöt.fi ja Facebookissa Uusi Mannerheimintie.

Kuva: Omar El Mrabt