Kävele naiselle ammatti 4. syyskuuta

4.9.2022 12:00 — 4.9.2022 18:00

Osallistu hyväntekeväisyyskävelylle sunnuntaina 4. syyskuuta. Kävelylle lähdetään Kansallismuseon pihapuistosta Marco Bjurströmin iloisen alkujumpan jälkeen.

Tule mukaan kävelemään Töölönlahden ympäri ja haasta kaverisikin mukaan!

Sunnuntaina 4. syyskuuta tempaistaan ja kävellään kehittyvien maiden naisille ammatteja. Kokoontuminen kello 12 Kansallismuseon pihapuistossa.

Ohjelma:

• Alkusanat, toimittaja Ida-Liina Huurtela ja Naisten Pankin Reetta Meriläinen.
  • Pihajumppa, Marco Bjurström.

Kävelyreitti kulkee Töölönlahden ympäri. Jos reilun kahden kilometrin lenkki tuntuu liian lyhyeltä, kierrä se kahdesti!

Istahda lenkin päätteeksi Kansallismuseon museoravintolaan nauttimaan virvokkeita.

Lahjoita naiselle ammatti

Tapahtumaan osallistuminen on ilmaista, mutta 30 euron lahjoitus vastaa yhden ammatin arvoa. Sen avulla nainen pääsee Naisten Pankin tukemana oman toimeentulon alkuun. Lahjoituksen voi tehdä verkossa.

Katso tarkemmat tiedot tapahtuman sivuilta.