Kirkkonummi-päivät: opastuksia ja ilmainen sisäänpääsy museoon

Suljettu tänään
27.8.2022 11:00 — 27.8.2022 17:00

Hvitträsk on lauantaina 27.8. mukana Kirkkonummi-päivien ohjelmassa. Museoon on koko päivän ajan ilmainen sisäänpääsy, jonka lisäksi päivän aikana järjestetään kolme opastusta, joihin on kaikkiin myös maksuton sisäänpääsy.

Päivän aikana pidetään kaksi suomenkielistä opastusta: toinen opastus perehdyttää museon historiaan ja toisella tutustutaan ateljeekodin puutarhaan. Opastuksille mahtuu 20 henkilöä saapumisjärjestyksessä, ei ennakkoilmoittautumisia.

Ilmainen sisäänpääsy klo 11-17

Hvitträsk-opastukset lauantaina 27.8.
klo 12.30 suomeksi
klo 15.00 englanniksi
Hvitträsk-opastuksella kuulet kiehtovia tarinoita ateljeekodin historiasta, asukkaista ja arkkitehtuurista. Opastuksen kesto on n. 45 min.

Puutarhaopastus lauantaina 27.8. klo 14
Puutarhaopastuksella kuullaan pihapiirin historiasta ja asukkaiden puutarhaharrastuksesta sekä tutustutaan ateljeekotiin ulkopuolelta. Opastuksen kesto on n. 45 min.